URZĄD GMINY w Domaradzu
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Remont dróg gminnych w miejscowościach Barycz i Domaradz

ZMIANY:
2016-03-21 14:23:54: Dodano plik Modyfikacja SIWZ.pdf
2016-03-18 12:48:52: Usunięto plik SIWZ remont dróg.doc
Więcej >>>
2016-03-18 12:48:41: Dodano plik SIWZ remont dróg.doc
2016-03-17 13:23:44: Dodano plik ST remont dróg.pdf
2016-03-17 13:21:31: Dodano plik Zał 9 Projekt umowy remont dróg.doc
2016-03-17 13:21:05: Dodano plik Zał 8 Informacja o podwykonawcach.doc
2016-03-17 13:20:36: Dodano plik Zał 7 Oświadczenie o uprawnieniach.doc
2016-03-17 13:19:51: Dodano plik Zał 6 Wykaz osób.doc
2016-03-17 13:19:09: Dodano plik Zał 5 Wykaz wykonanych robót.doc
2016-03-17 13:18:28: Dodano plik Zał 4 Oświadczenie.doc
2016-03-17 13:17:47: Dodano plik Zał 3 Oświadczenie.doc
2016-03-17 13:17:18: Dodano plik Zał 2 Oświadczenie grupa kapitałowa.doc
2016-03-17 13:16:47: Dodano plik Zał 1 Formularz oferty.doc
2016-03-17 13:15:24: Dodano plik Przedmiary mapy.pdf
2016-03-17 13:14:12: Dodano plik SIWZ remont dróg.doc
2016-03-17 13:04:07: utworzono dokument

Domaradz: Remont dróg gminnych w miejscowościach Barycz i Domaradz
Numer ogłoszenia: 60728 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Domaradz: Remont dróg gminnych w miejscowościach Barycz i Domaradz
Numer ogłoszenia: 60728 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V

zamówienia publicznego

 

zawarcia umowy ramowej

 

ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Domaradz , Domaradz 345, 36-230 Domaradz, woj. podkarpackie, tel. 013 4347041, 4347051, faks 013 4347041.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.domaradz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w miejscowościach Barycz i Domaradz.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu dróg gminnych w miejscowościach Barycz i Domaradz, w następującym zakresie: 1 Droga Barycz Dz. o nr. ewid. 237, długość 152 mb - wykonanie robót ziemnych (korytowanie drogi z transportem urobku do 1 km), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm, po zagęszczeniu, wykonanie przepustu rurowego z rur karbowanych z polipropylenu (3,5mb), wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna. 2 Droga Barycz o nr. ewid. 1633/2 długość 115 mb., - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 7 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm warstwa ścieralna. 3 Droga Domaradz o nr. ewid.12701/1 długość 130 mb., - wykonanie robót ziemnych (korytowanie drogi z transportem urobku do 1 km), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna. 4 Droga Domaradz o nr. ewid. 11470 długość 300 mb., - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy odsączającej z pospółki grubości 10 cm po zagęszczeniu, wykonanie 3 nowych przepustów rurowych z rur karbowanych z polipropylenu o łącznej długości 18 mb., wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm, po zagęszczeniu, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm, po zagęszczeniu, wykonanie korytek ściekowych z prefabrykatów betonowych o gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej długości 60 mb., wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna, wykonanie obustronnych poboczy z tłucznia kamiennego gr. 7cm..

II.1.5)

 

przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  •  

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu wnosi wadium najpóźniej przed terminem składania ofert w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz prawidłowo ukończył co najmniej dwie roboty budowlane, polegające na budowie, odbudowie lub remoncie dróg o nawierzchni mineralno-bitumicznych o wartości nie mniejszej niż 150 tys. zł każda. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie wykazu robót budowlanych przedstawionych przez Wykonawcę (w ilości i zakresie niezbędnym dla potwierdzenia spełnienia warunku), stanowiącego zał. Nr 5 do SIWZ oraz dowodów dotyczących ww. robót określających, czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujący, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą, która będzie wykonywać zamówienie, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Zamawiający wymaga aby osoba ta posiadała co najmniej 5 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia tego warunku na podstawie: Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 6 do SIWZ, informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami oraz oświadczenia, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik Nr 7 do SIWZ. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (Dz. U z 2010 r. Nr 243, poz. 1623) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2008 r., Nr 63, poz. 394).
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Kosztorys ofertowy uproszczony, Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Okres gwarancji - 8

IV.2.2)

 

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawiera załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Projekt umowy. Działając zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach, przy spełnieniu następujących warunków zamiany: a) wynagrodzenia (ceny) przedmiotu zamówienia: gdy konieczność zmiany, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) terminu wykonania przedmiotu zamówienia: w przypadku potrzeb wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia robót.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.domaradz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Domaradz 36-230 Domaradz 345 pok. nr 10.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Domaradz 36-230 Domaradz 345 pok. nr 6.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

Data składania ofert:
2016-03-31 10:00:00
Data wpłaty wadium:
2016-03-31 10:00:00
powrót
Przetarg został rozstrzygnięty (archiwum)
Podmiot publikującyURZĄD GMINY DOMARADZ
PublikującyJanusz Obłój 2016-03-17 13:04:07
Modyfikował(a) Janusz Obłój 2016-03-21 14:23:54
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ 168.00 KbPlik doc
2. Modyfikacja SIWZ 450.43 KbPlik pdf
3. Przedmiary robót i mapy 2.91 MBPlik pdf
4. Zał 1 Formularz oferty 41.50 KbPlik doc
5. Zał 2 Oświadczenie 31.00 KbPlik doc
6. Zał 3 Oświadczenie 28.50 KbPlik doc
7. Zał 4 Oświadczenie 28.50 KbPlik doc
8. Zał 5 Wykaz wykonanych robót 37.00 KbPlik doc
9. Zał 6 Wykaz osób 35.00 KbPlik doc
10. Zał 7 Oświadczenie o uprawnieniach 27.00 KbPlik doc
11. Zał 8 Informacja o podwykonawcach 30.00 KbPlik doc
12. Zał 9 Projekt umowy 98.00 KbPlik doc
13. STWiOR 7.99 MBPlik pdf

URZĄD GMINY w DomaradzuDomaradz 345, 36-230 Domaradz tel. (013) 4347041 email: gmina@domaradz.pl
Wygenerowano: 24 kwietnia 2024r. 06:17:45
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.