2016-03-21 14:23:54: | Dodano plik Modyfikacja SIWZ.pdf | ||||||||||||||||||||||||||||
2016-03-18 12:48:52: | Usunięto plik SIWZ remont dróg.doc | ||||||||||||||||||||||||||||
Więcej >>>
|
Domaradz: Remont dróg gminnych w miejscowościach Barycz i Domaradz
Numer ogłoszenia: 60728 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Domaradz: Remont dróg gminnych w miejscowościach Barycz i Domaradz
Numer ogłoszenia: 60728 - 2016; data zamieszczenia: 17.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V |
zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej |
|
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Domaradz , Domaradz 345, 36-230 Domaradz, woj. podkarpackie, tel. 013 4347041, 4347051, faks 013 4347041.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w miejscowościach Barycz i Domaradz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu remontu dróg gminnych w miejscowościach Barycz i Domaradz, w następującym zakresie: 1 Droga Barycz Dz. o nr. ewid. 237, długość 152 mb - wykonanie robót ziemnych (korytowanie drogi z transportem urobku do 1 km), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 15 cm, po zagęszczeniu, wykonanie przepustu rurowego z rur karbowanych z polipropylenu (3,5mb), wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna. 2 Droga Barycz o nr. ewid. 1633/2 długość 115 mb., - wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 7 cm po zagęszczeniu, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 5 cm warstwa ścieralna. 3 Droga Domaradz o nr. ewid.12701/1 długość 130 mb., - wykonanie robót ziemnych (korytowanie drogi z transportem urobku do 1 km), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego gr. 8 cm, wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna. 4 Droga Domaradz o nr. ewid. 11470 długość 300 mb., - mechaniczne profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni, wykonanie warstwy odsączającej z pospółki grubości 10 cm po zagęszczeniu, wykonanie 3 nowych przepustów rurowych z rur karbowanych z polipropylenu o łącznej długości 18 mb., wykonanie warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 15 cm, po zagęszczeniu, wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszyw łamanych o gr. 10 cm, po zagęszczeniu, wykonanie korytek ściekowych z prefabrykatów betonowych o gr. 15 cm na podsypce cementowo-piaskowej długości 60 mb., wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych asfaltowych grubości 4 cm warstwa wiążąca i 3 cm warstwa ścieralna, wykonanie obustronnych poboczy z tłucznia kamiennego gr. 7cm..
II.1.5)
|
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca biorący udział w niniejszym przetargu wnosi wadium najpóźniej przed terminem składania ofert w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, Kosztorys ofertowy uproszczony, Dowód wniesienia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
|
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy zawiera załącznik nr 9 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - Projekt umowy. Działając zgodnie z art. 144 ustawy p.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w następujących okolicznościach, przy spełnieniu następujących warunków zamiany: a) wynagrodzenia (ceny) przedmiotu zamówienia: gdy konieczność zmiany, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); b) terminu wykonania przedmiotu zamówienia: w przypadku potrzeb wynikłych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, c) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, d) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujących niemożliwością prowadzenia robót.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.domaradz.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Domaradz 36-230 Domaradz 345 pok. nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Domaradz 36-230 Domaradz 345 pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
|
Pliki: | |||||
Lp. | Nazwa | Rozmiar | Typ | ||
1. | SIWZ | 168.00 Kb | |||
2. | Modyfikacja SIWZ | 450.43 Kb | |||
3. | Przedmiary robót i mapy | 2.91 MB | |||
4. | Zał 1 Formularz oferty | 41.50 Kb | |||
5. | Zał 2 Oświadczenie | 31.00 Kb | |||
6. | Zał 3 Oświadczenie | 28.50 Kb | |||
7. | Zał 4 Oświadczenie | 28.50 Kb | |||
8. | Zał 5 Wykaz wykonanych robót | 37.00 Kb | |||
9. | Zał 6 Wykaz osób | 35.00 Kb | |||
10. | Zał 7 Oświadczenie o uprawnieniach | 27.00 Kb | |||
11. | Zał 8 Informacja o podwykonawcach | 30.00 Kb | |||
12. | Zał 9 Projekt umowy | 98.00 Kb | |||
13. | STWiOR | 7.99 MB |