Zamawiający: Domaradz, 12.07.2018 r.
Gmina Domaradz
36-230 Domaradz 345
Tel. 13 43 470 41
Znak sprawy: SK.3052.32.2018
Zapytanie ofertowe
Gmina Domaradz zaprasza do złożenia oferty na usługę:
„Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 700.000 zł z przeznaczeniem na finansowanie zadań inwestycyjnych w ramach planowanego deficytu budżetu gminy”. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w formie zapytania ofertowego o wartości nie przekraczającej kwoty określonej w art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca udzieli Zamawiającemu kredytu w walucie polskiej w kwocie 700 000zł (słownie: siedemset tysięcy złotych).
- Okres kredytowania 5 lat, termin spłaty kredytu od 30.06.2019 r. do 30.06.2023 r.
- Wykonawca uruchomi środki kredytu na wniosek Zamawiającego do dnia 1.10.2018 r.
- Oprocentowanie kredytu zmienne wg stawki WIBOR 1M z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedniego oraz stałej marży Wykonawcy, ustalonej na podstawie złożonej oferty. Zmiany oprocentowania kredytu następują w trybie miesięcznym.
- Zobowiązania Zamawiającego z tytułu odsetek od faktycznego zadłużenia regulowane będą wraz z ratami kapitałowymi. Spłata odsetek za okres od dnia postawienia kwoty kredytu do dyspozycji Zamawiającego do dnia 31.12.2018 r. nastąpi na ostatni dzień roboczy roku 2018.
- Marża Wykonawcy obejmująca wszelkie opłaty, prowizje i inne korzyści bankowe jest stała w umownym okresie kredytowania.
- Do obliczenia kosztu kredytu należy przyjąć stawkę WIBOR 1M z dnia 2 lipca 2018r .
- Do formuły naliczania odsetek należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni wykorzystania kredytu.
- Spłata kredytu nastąpi w 5 ratach:
28.06.2019 r. 50.000 zł
30.06.2020 r. 50.000 zł
30.06.2021 r. 200.000 zł
30.06.2022 r. 200.000 zł
30.06.2023 r. 200.000 zł
- Zabezpieczenie spłaty kredytu stanowi weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową i kontrasygnatą Skarbnika Gminy.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania całości kredytu, przedterminowej spłaty całości lub części kredytu, zmiany harmonogramu spłaty rat kredytu bez ponoszenia jakichkolwiek dodatkowych opłat.
- Informacja o procedurze zapytania ofertowego.
- Oferty należy przesłać pocztą lub złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy pokój nr 6, w zamkniętych kopertach. Koperta powinna być zaadresowana:
Gmina Domaradz
36-230 Domaradz 345
oraz oznaczona:
„Oferta na udzielenie i obsługę kredytu długoterminowego”.
Oferty należy składać do 27 lipca 2018 r. do godziny 10.00.
- Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia:
- formularz ofertowy wg załączonego wzoru stanowiący zał. Nr 1
- zezwolenie właściwego organu na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie określonym w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2017 r. poz. 1876 z późn.zm.) - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
- wzór umowy kredytowej, zawierający postanowienia niniejszego zapytania ofertowego wraz z harmonogramem spłaty kredytu
- pełnomocnictwo – o ile dotyczy.
- Kryterium wyboru: najniższa cena.
- Osoba upoważniona do kontaktu z wykonawcą: Elżbieta Barud , tel. 13 43 470 41 w.19, e-mail: skarbnik@domaradz.pl.
- Zapytanie ofertowe ogłoszone zostało na stronie internetowej http://bip.domaradz.pl zakładka: Zamówienia do 30 000 EURO.
- W przypadku wybrania Państwa oferty zostaną Państwo poinformowani odrębnym pismem.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny oraz do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
- Celem zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego, wraz z zapytaniem ofertowym zamieszcza się na stronie internetowej http://bip.domaradz.pl następujące dokumenty:
- Sprawozdania budżetowe (zakładka: sprawozdania).
- Informacje i sprawozdania z wykonania budżetu (zakładka: sprawozdania).
- Opinie Regionalnej Izby Obrachunkowej w Rzeszowie w sprawie:
- projektu budżetu na 2018 r. (zakładka: budżet)
- projektu wieloletniej prognozy finansowej (zakładka: budżet)
- możliwości sfinansowania deficytu przedstawionego w uchwale budżetowej Gminy Domaradz na 2018 rok (zakładka: budżet)
- prawidłowości planowanej kwoty długu w latach 2018 -2023 (zakładka: budżet)
- wykonania budżetu za 2017 r. (zakładka: sprawozdania)
- wydania opinii o możliwości spłaty kredytu zaciągniętego przez Gminę Domaradz (zakładka: zamówienia do 30 000 EURO).
- Uchwała budżetowa na 2018 r. wraz ze zmianami (zakładka: uchwały).
- Wieloletnia prognoza finansowa wraz ze zmianami (zakładka: uchwały).
- Uchwała Nr XL.254.2018 Rady Gminy Domaradz z dnia 29 maja 2018 r. w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego (zakładka: zamówienia do 30 000 EURO).
- Stan zadłużenia gminy na 30 czerwca 2018 r. (zakładka: zamówienia do 30 000 EURO).