W dniu 29 lipca 2016r. (tj. piątek) o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy
w Domaradzu w sali Nr 3 odbędzie się XIX sesja Rady Gminy Domaradz
z następującym porządkiem obrad:
-
Otwarcie sesji
-
Stwierdzenie prawomocności obrad.
-
Ustalenie porządku obrad.
-
Powołanie Komisji wnioskowej.
-
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
-
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
-
Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
-
Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
-
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
-
Upoważnienia Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaradzu do załatwienia indywidualnych spraw z zakresu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów.
-
Zmieniająca uchwałę w sprawie regulaminu udzielania pomocy materialnej o charakterze socjalnym dla uczniów zamieszkałych na terenie gminy Domaradz.
-
Uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie Gminy Domaradz.
-
Zmieniająca uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzozowskiego.
-
Zmian w uchwale budżetowej na 2016 rok.
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach
-
Wolne wnioski i informacje.
-
Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
-
Zamknięcie sesji.
Zainteresowanych mieszkańców zaprasza się do wzięcia udziału.