Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r poz. 466) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XXIII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 09 .12. 2016r. (tj. piątek) o godz. 14.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
-
Otwarcie sesji
-
Stwierdzenie prawomocności obrad.
-
Ustalenie porządku obrad.
-
Powołanie Komisji wnioskowej.
-
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
-
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
-
Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
-
Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
-
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
-
Trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Domaradz oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystania dotacji
-
Zmieniająca uchwałę w sprawie wyboru metod ustalenia opłaty i ustalenia stawek opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
-
Dokonania zmian w budżecie gminy na 2016 r
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach
-
Wolne wnioski i informacje.
-
Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
-
Zamknięcie sesji.