Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 466) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.)
zwołuję XXXII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień
25 września 2017r. (tj. poniedziałek) o godz. 14.00
w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie sesji.
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Ustalenie porządku obrad.
- Powołanie Komisji wnioskowej.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
- Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych gminy.
- Rozpatrzenie projektów uchwał i zajęcie stanowiska w sprawie:
a) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości
b) zmian w uchwale budżetowej na 2017 rok.
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
14. Zamknięcie sesji.