URZĄD GMINY w Domaradzu
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
Ogłoszenie o sesji w dniu 20 grudnia 2017 r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2017r. poz. 1875) oraz § 21 ust. 3 statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XXXIV sesję Rady Gminy Domaradz na dzień
20 grudnia 2017r. (tj. środa) o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali nr 3
z następującym porządkiem obrad:
  1. Otwarcie sesji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Powołanie Komisji wnioskowej.
  5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
  8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy.
  9. Rozpatrzenie projektu budżetu gminy na 2018r.
  1. Odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
  2. Przedstawienie opinii Komisji Stałych Rady Gminy i opinii Komisji Budżetu oraz wniosków radnych,
  3. Odczytanie opinii RIO w sprawie projektu uchwały budżetowej,
  4. Odczytanie stanowiska Wójta w sprawie opinii składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej i stanowiska Wójta do opinii Komisji stałych Rady Gminy.
  5. Dyskusja nad wniesionymi poprawkami i ich przegłosowanie.
  6. Głosowanie nad projektem uchwały budżetowej
  1. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
  1. Uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Domaradz
  2. Dokonania zmian w uchwale budżetowej na rok 2017
  3. Trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, przedszkoli, oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych i innych form wychowania przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Domaradz oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości pobrania i wykorzystywania dotacji.
  4. Planu pracy Rady Gminy Domaradz na 2018r.
  5. Przyjęcia planów pracy na 2018r. Stałych Komisji Rady Gminy Domaradz
  6. Uchwalenia rocznego programu współpracy z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na 2018 rok.
  1. Interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
  3. Wolne wnioski i informacje.
  4. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
  5. Zamknięcie sesji.
powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy Domaradz
WytworzyłMarta Pilch2017-12-07
Publikujący Tomasz Bober - Admin 2017-12-07 12:29
Modyfikacja Tomasz Bober - Admin 2017-12-11 12:04
URZĄD GMINY w DomaradzuDomaradz 345, 36-230 Domaradz tel. (013) 4347041 email: gmina@domaradz.pl
Wygenerowano: 19 kwietnia 2024r. 05:35:29
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.