URZĄD GMINY w Domaradzu
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
Ogłoszenie o sesji w dniu 11 kwietnia 2018r.
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r poz. 466) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XXXIX sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 11.04.2018r. (tj. środa) o godz. 1500 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:

 

  1. Otwarcie sesji
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Powołanie Komisji wnioskowej.
  5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
  7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
  8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
  9. Rozpatrzenie projektu uchwały lub zajęcie stanowiska w sprawie:
    1.  zmieniajaca uchwałę w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzozowskiego.
    2.  zmian w uchwale budżetowej na 2018 rok.
  10. Interpelacje i zapytania radnych.
  11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
  12. Wolne wnioski i informacje.
  13. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
  14. Zamknięcie sesji.
powrot
Podmiot publikującyURZĄD GMINY DOMARADZ
WytworzyłUrszula Zając - inspektor2018-04-10
Publikujący Tomasz Bober - Admin 2018-04-10 13:40
URZĄD GMINY w DomaradzuDomaradz 345, 36-230 Domaradz tel. (013) 4347041 email: gmina@domaradz.pl
Wygenerowano: 23 kwietnia 2024r. 09:52:17
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.