Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r poz. 466) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.)
zwołuję XLI sesję Rady Gminy Domaradz na dzień
29.06.2018r. (tj. piątek) o godz. 1400 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie sesji
- Stwierdzenie prawomocności obrad.
- Ustalenie porządku obrad.
- Powołanie Komisji wnioskowej.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
- Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
- Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
- Rozpatrzenie projektu uchwały lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Domaradz
b) przekazania projektu regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Domaradz do organu regulacyjnego
c) zmian w uchwale budżetowej na 2018 rok.
d) wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości
- Interpelacje i zapytania radnych.
- Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
- Wolne wnioski i informacje.
- Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
- Zamknięcie sesji.