URZĄD GMINY w Domaradzu
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
Ogłoszenie o sesji w dniu 28 listopada 2018r.

1.    Otwarcie sesji
2.    Stwierdzenie prawomocności obrad.
3.    Ustalenie porządku obrad.
4.    Powołanie Komisji wnioskowej.
5.    Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6.    Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) powołania Komisji Rewizyjnej
b) powołania stałych Komisji Rady Gminy:
- Budżetu
- Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji
- Oświaty , Kultury , Zdrowia i Opieki Społecznej
c) powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji
7.    Interpelacje i zapytania radnych.
8.    Wolne wnioski i informacje.
9.     Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
10.     Zamknięcie sesji.  



                                                                                                    Przewodniczący Rady Gminy
                                                                                                                         Stefan Wolanin
powrot
Podmiot publikującyURZĄD GMINY DOMARADZ
WytworzyłUrszula Zając - inspektor2018-11-23
Publikujący Tomasz Bober - Admin 2018-11-23 09:55
URZĄD GMINY w DomaradzuDomaradz 345, 36-230 Domaradz tel. (013) 4347041 email: gmina@domaradz.pl
Wygenerowano: 29 marca 2024r. 06:51:12
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.