Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2018r. poz. 994 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.)
zwołuję IV sesję Rady Gminy Domaradz na dzień
11 stycznia 2019 r. (tj. piątek) o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali nr 3 z następującym porządkiem obrad:
-
Otwarcie sesji.
-
Stwierdzenie prawomocności obrad.
-
Ustalenie porządku obrad.
-
Powołanie Komisji wnioskowej.
-
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
-
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
-
Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
-
Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy.
-
Rozpatrzenie projektu budżetu gminy na 2019r.
-
Odczytanie projektu uchwały budżetowej wraz z uzasadnieniem,
-
Przedstawienie opinii Komisji Stałych Rady Gminy i opinii Komisji Budżetu oraz wniosków radnych,
-
Odczytanie opinii RIO w sprawie projektu uchwały budżetowej,
-
Odczytanie stanowiska Wójta w sprawie opinii składu orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej i stanowiska Wójta do opinii Komisji stałych Rady Gminy.
-
Głosowanie nad projektem uchwały budżetowej
-
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
-
Uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Domaradz
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
-
Wolne wnioski i informacje.
-
Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
-
Zamknięcie sesji.