URZĄD GMINY w Domaradzu
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Jesteś tutaj:
Ogłoszenie o sesji w dniu 18 lutego 2019r.
Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r poz.994 ze zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję V sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 18 lutego 2019r. (tj. poniedziałek) o godz. 14.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
  1. Otwarcie sesji
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
  3. Ustalenie porządku obrad.
  4. Powołanie Komisji wnioskowej.
  5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
  6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie      międzysesyjnym.
  7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
  8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
  9. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) zmian w uchwale budżetowej na 2019rok.
b) przekształcenia oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 1         im. ks. prałata Antoniego Kołodzieja w Domaradzu w Przedszkole Samorządowe w Domaradzu
c) utworzenia Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Domaradzu
d) w sprawie zmiany  uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego , podatku leśnego, oraz podatku od nieruchomości od osób fizycznych, w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów, oraz ustalenia wynagrodzenia za inkaso              w Gminie Domaradz.
e) w sprawie  zmiany uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty za       gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa oraz wyznaczenia                    i określenia wysokości wynagrodzenia inkasentów.
f) uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Domaradz
  1. Interpelacje i zapytania radnych.
  2. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
  3. Wolne wnioski i informacje.
  4. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
  5. Zamknięcie sesji.
                                                              
                                                               Przewodniczący Rady Gminy Domaradz
                                                                                  Stefan Wolanin
powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy Domaradz
WytworzyłDorota Mendyka - inspektor2019-02-14
Publikujący Tomasz Bober - Admin 2019-02-14 13:34
Modyfikacja Tomasz Bober - Admin 2019-02-15 14:15
Ostatnio dodane
Wyniki przetargów
Treści
data dodania: 2024-04-23
Newsletter
URZĄD GMINY w DomaradzuDomaradz 345, 36-230 Domaradz tel. (013) 4347041 email: gmina@domaradz.pl
Wygenerowano: 24 kwietnia 2024r. 03:39:16
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.