Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r poz.994 ze zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.)
zwołuję V sesję Rady Gminy Domaradz na dzień
18 lutego 2019r. (tj. poniedziałek) o godz. 14.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
-
Otwarcie sesji
-
Stwierdzenie prawomocności obrad.
-
Ustalenie porządku obrad.
-
Powołanie Komisji wnioskowej.
-
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
-
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
-
Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
-
Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
-
Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) zmian w uchwale budżetowej na 2019rok.
b) przekształcenia oddziałów przedszkolnych w Szkole Podstawowej Nr 1 im. ks. prałata Antoniego Kołodzieja w Domaradzu w Przedszkole Samorządowe w Domaradzu
c) utworzenia Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Domaradzu
d) w sprawie zmiany uchwały w sprawie zarządzenia poboru podatku rolnego , podatku leśnego, oraz podatku od nieruchomości od osób fizycznych, w drodze inkasa, wyznaczenia inkasentów, oraz ustalenia wynagrodzenia za inkaso w Gminie Domaradz.
e) w sprawie zmiany uchwały w sprawie zarządzenia poboru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w drodze inkasa oraz wyznaczenia i określenia wysokości wynagrodzenia inkasentów.
f) uchwalenia regulaminu dostarczania wody i odprowadzania ścieków na terenie Gminy Domaradz
-
Interpelacje i zapytania radnych.
-
Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
-
Wolne wnioski i informacje.
-
Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
-
Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy Domaradz
Stefan Wolanin