Stosownie do art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeksu postępowania administracyjnego ( tj. Dz. U. 2022r. poz. 2000, z późn. zm.),w związku z art. 53 ust. 1ustawy z dnia 27marca 2003 r.o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym ( Dz. U. 2022 r. poz. 303 z późn. zm.)
Z a w i a d a m i a m
strony postępowania i wszystkich zainteresowanych przez podanie do publicznej wiadomości: że w dniu 27 – 04 - 2023 r. na wniosek Gminy Domaradz, 36 - 230 Domaradz 345 zostało wszczęte postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia pn:
„ Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych, na działkach nr ewid. 1045, 1046 położonych w miejscowości Domaradz”.
Zainteresowani mogą składać uwagi i wnioski do w/w przedsięwzięcia w Urzędzie Gminy Domaradz pok. Nr 19 ( II piętro) w terminie 14 dni od ostatniego dnia jego wywieszenia w miejscu publicznym.
Obwieszczenie podaje się do publicznej wiadomości w następujący sposób:
- w Biuletynie Informacji PublicznejGminy Domaradz,
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy Domaradz.