Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2023r poz. 775), w związku z art. 7 ust. 1 pkt. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2023r. poz. 1469) ZAWIADAMIAM że na wniosek mToilet Sp. z o.o. ul. Toruńska 31 03-226 Warszawa zostało wszczęte postępowanie w sprawie zmiany decyzji - zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy Domaradz. W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego w terminie 7 dni od daty otrzymania zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Gminy Domaradz, pok. 24 w godzinach pracy urzędu. Na podstawie art. 41 §1 kpa w toku postępowania strony oraz ich przedstawiciele i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania tego obowiązku, doręczenia pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.