GminaDomaradz zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP GMINY DOMARADZ
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Każdy ma prawo:
Żądanie musi zawierać:
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
1. Wejście główne do budynku nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych (podjazd).
2. W Urzędzie nie ma wind.
3. Wejścia do toalet i same toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
4. W budynku Urzędu brak jest dostosowań takich jak pochylnie, platformy, informacja głosowa, pętle indukcyjne.
5. Przed budynkiem wydzielone miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
6. Urząd dopuszcza prawo wstępu z psem asystującym.
7. Brak możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu lub online.