Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 906) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję VI sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 28 października 2024r. (tj. poniedziałek) o godz. 13.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6.Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie
międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz
działaniach inwestycyjnych Gminy
9.Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z
dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie
odpadami komunalnymi w 2024r. projekt Uchwały Nr VI.32.2024
b) zmian w uchwale budżetowej na 2024 rok projekt Uchwały Nr
VI.33.2024
c) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości projekt
Uchwały Nr VI.34.2024
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
12. Zamknięcie sesji.