Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XIV sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 9 maja 2025r. (tj. piątek) o godz. 13.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w
okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
8. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
8.1 w sprawie zasad wynajmowania lokali wchodzących w skład
mieszkaniowego zasobu Gminy Domaradz. projekt Uchwały Nr XIV.63.2025
8.2 określenia wymagań jakie powinien spełniać przedsiębiorca
ubiegający się o uzyskanie zezwolenia na prowadzenie działalności w zakresie ochrony
przed bezdomnymi zwierzętami oraz prowadzenia schronisk dla bezdomnych
zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich
części na terenie Gminy Domaradz projekt Uchwały Nr XIV.64.2025
8.3 zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok projekt Uchwały Nr XIV.65.2025
8.4 wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości projekt Uchwały Nr XIV.66.2025
9. Wolne wnioski i informacje.
10. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
11. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy
Dariusz Dudek