XML
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
Zawiadomienie o wszczęciu postępowania administracyjnego
RGG. 6733. 3. 20                                                                                       Domaradz  2020-06-04
 
 
 
 
 
Z A W I A D O M I E N I E
 
 
 
 
                    Urząd Gminy w Domaradzu działając na  podstawie  art. 61  § 1  i  §  4 ustawy
            z   dnia  14 – 06 – 1960   roku   Kodeksu   Postępowania   Administracyjnego  tekst
            jednolity  ( Dz. U. z 2020  r.  poz. 256, z późn. zm.).
 
 
                                                               z a w i a d a m i a
 
 
            że  w  dniu  04 –06 -2020  roku  zostało  wszczęte  na  wniosek   Gminy  Domaradz
  1. – 230  Domaradz  postępowanie  administracyjne  w  sprawie  wydania  decyzji
            o ustaleni   lokalizacji    inwestycji   celu   publicznego  na:  „Budowa  oświetlenia
            drogowego  na  działkach nr  ewid.  2032,  2033,  2034,  2035/1,  2035/2, 2035/3,
            2035/4,  2035/5,  2037/3,  2038/1,  2040/3,   2040/4  położonych   w  miejscowości
          -\r  Domaradz”.
                    W   ciągu  7  dni  od   daty   otrzymania   niniejszego  zawiadomienia   można
             w tut. Urzędzie pok.  nr 19 ( II piętro) zapoznać się  z  dokumentami  dotyczącymi
             prowadzenia  postępowania  administracyjnego oraz złożyć wyjaśnienia i  wnioski
             mogące  mieć  wpływ  na  wydanie  decyzji  w  toczącym  się  postępowaniu.
Jan Kędra
Wójt Gminy Domaradz
Podmiot publikującyUrząd Gminy Domaradz
WytworzyłJan Kosztyła - inspektor2020-06-04
Publikujący Tomasz Bober - Admin 2020-06-04 15:24