WÓJT GMINY
DOMARADZ
Domaradz, dnia 06.04.2021r.
RGG. 6733.1.2021
ZAWIADOMIENIE
o zakończeniu postępowania w sprawie
wydania decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu.
Na podstawie art.10 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2020 poz. 256 z późn. zm. ) zawiadamiam strony postępowania, że tutejszy Organ zakończył postępowanie w sprawie wydania decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowa sieci wodociągowej na dz. nr ewid.
1779/1, 1777/2, 1773, 1769/6, 1769/8, 1769/10, 1769/9, 1769/11, 1769/12 położonych w miejscowości Domaradz”
Stosownie do przepisu art. 10 § 1 i art. 81 K.p.a. organ administracji obowiązany jest przed rozpatrzeniem materiału dowodowego i wydania decyzji, do wysłuchania wypowiedzi stron co do przeprowadzonych dowodów, zgromadzonych materiałów oraz zgłoszonych żądań. Wypełniając ustawowy obowiązek należytego i wyczerpującego informowania stron uprzejmie przypominam, że wspomniany przepis jest jednocześnie szczególnym uprawnieniem stron z racji ich czynnego udziału w każdym stadium postępowania.
W związku z powyższym zgodnie z art. 73 § 1 K.p.a. informuję, że z materiałami dotyczącymi wydania decyzji o warunkach zabudowy można się zapoznać w siedzibie Urzędu Gminy w Domaradzu, pokój nr 19 oraz zgłosić swoje uwagi w terminie 7 dni od dnia otrzymania niniejszego zawiadomienia.
Z up. Wójta
INSPEKTOR
Jan Kosztyła
Otrzymują :
-
Gmina Domaradz, 36-230 Domaradz 345,
-
Strony postępowania administracyjnego zgodnie z wykazem,
-
A/a.