Na podstawie art. 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. – Kodeks
Postępowania Administracyjnego (t.j. Dz.U. z 2023r poz. 775), w związku
z art. 7 ust. 1 pkt. 2 i ust. 6 ustawy z dnia 13 września 1996r. o
utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2023r. poz.
1469)
ZAWIADAMIAM
że na wniosek mToilet Sp. z o.o. ul. Toruńska 31 03-226 Warszawa zostało
wszczęte postępowanie w sprawie zmiany decyzji - zezwolenia na
prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników
bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych na terenie Gminy
Domaradz.
W związku z powyższym informuję, że zgodnie z art. 10 § 1 Kodeksu
postępowania administracyjnego w terminie 7 dni od daty otrzymania
zawiadomienia strony mogą zapoznać się z aktami sprawy, uzyskać
wyjaśnienia, składać wnioski i zastrzeżenia w Urzędzie Gminy Domaradz,
pok. 24 w godzinach pracy urzędu.
Na podstawie art. 41 §1 kpa w toku postępowania strony oraz ich
przedstawiciele
i pełnomocnicy mają obowiązek zawiadomić organ administracji publicznej
o każdej zmianie swojego adresu. Zgodnie z § 2 w razie zaniedbania tego
obowiązku, doręczenia pisma pod dotychczasowym adresem ma skutek prawny.