XML
Naliczanie diet oraz zwrot kosztów podróży służbowych
Uchwała  Nr VIII/57/07
Rady   Gminy  Domaradz
z  dnia  17 maja  2007  r.
 
w sprawie ustalenia zasad naliczania diet  oraz zwrot kosztów podróży 
służbowej dla przewodniczących organu wykonawczego jednostki
pomocniczej.
 
  Na podstawie art. 37 lit.b  ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001  r. Nr 142, poz. 1591
z późn. zm.)
 

Rada  Gminy  u c h w a l a

co  następuje :
 
§ 1
Ustala się zasady naliczania diet oraz zwrot kosztów podróży dla przewodniczących organu wykonawczego jednostki pomocniczej :
1. miesięcznie 25 %  minimalnego wygrodzenia ustalonego zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę /Dz.U Nr 200, poz. 1679 z późń zm./
2. 10 % minimalnego wynagrodzenia ustalonego zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę /Dz.U Nr 200, poz. 1679 z późń zm./ za udział w sesji Rady Gminy
3. zwrot kosztów podróży służbowej na zasadach określonych Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wysokości oraz warunków ustalania  należności  przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju.
 
§ 2
 Wykonanie uchwały  powierza się Wójtowi Gminy.
 
§ 3
Traci moc własna Uchwała Nr XX/108/96 z dnia 30 grudnia 1996 r. w sprawie ustalenia zasad naliczania diet  oraz zwrot kosztów podróży służbowej dla przewodniczących organu wykonawczego jednostki pomocniczej
 
   § 4
Uchwała wchodzi w życie  z dniem  podjęcia.

Podmiot publikującyURZĄD GMINY DOMARADZ
WytworzyłTomasz Bober - inspektor2007-05-22
Publikujący -