XML
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
OGŁOSZENIE O NABORZE NA REALIZATORA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI

Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaradzu , 36-230 Domaradz 345
 
OKREŚLENIE STANOWISKA, WARUNKI PRACY:
 
  1. forma zatrudnienia: umowa zlecenie
  2. przewidywany okres zatrudnienia – od 01.08.2025 r. do 31.12.2025 r.
  3. wykonywanie pracy na terenie gminy Domaradz
 
KWALIFIKACJE OSÓB ŚWIADCZĄCYCH SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
 
Kwalifikacje realizatorów powinny być odpowiednie do rodzaju zaburzeń psychicznych klientów, ich potrzeb oraz zakresu i rodzaju usług. Zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych specjalistyczne usługi opiekuńcze powinny być świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu:
 
  1. pracownika socjalnego,
  2. psychologa,
  3. pedagoga,
  4. logopedy,
  5. terapeuty zajęciowego,
  6. pielęgniarki,
  7. asystenta osoby niepełnosprawnej,
  8. opiekunki środowiskowej,
  9. specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone usługi specjalistyczne.
 
Ponadto kandydat na realizatora specjalistycznych usług opiekuńczych musi legitymować się co najmniej trzymiesięcznym doświadczeniem zawodowym w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobytym w jednej z następujących instytucji, wskazanych w § 3 ust. 2 ww. rozporządzenia:
 
  1. szpitalu psychiatrycznym,
  2. jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
  3. placówce terapii lub placówce oświatowej do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, 4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
5.warsztacie terapii zajęciowej,
6.innej jednostce niż wymienione powyżej świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
 
Powyższe doświadczenie zawodowe nie może być zastąpione nawet półrocznym kursem w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych ani praktyką odbywaną w trakcie studiów.
 
Wymagania dodatkowe:
 
  1. kreatywność, empatia, zaangażowanie,
  2. dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność , samodzielność,
  3. wysoka kultura osobista i dobra komunikatywność interpersonalna,
  4. umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnie,
  5. umiejętność dobrej organizacji pracy,
  6. umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
  7. łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych w celach prawidłowego wsparcia rodzin przeżywających trudności,
  8. prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu.
 
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
 
Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje:
 
1. uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
  • a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania,
  • b). interwencję i pomoc w życiu w rodzinie,
  • c). kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych,
  • d). prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi,
  • e). nauka i rozwijanie mowy,
f) asystowanie w codziennych czynnościach życiowych,
g) zabawa
 
 
WYMAGANE DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WYMOGÓW NA STANOWISKO, KTÓREGO OGŁOSZENIE DOTYCZY:
 
  1. list motywacyjny,
  2. CV z przebiegiem nauki i zatrudnienia wraz z oświadczeniem o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w zakresie szerszym niż wynika to z obowiązujących przepisów prawa, dla celów związanych z naborem na realizatora specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
 Jestem świadomy/a, że przysługuje mi prawo wycofania zgody w każdym czasie poprzez złożenie pisemnego oświadczenia osobiście w siedzibie administratora danych lub wysłanie go na adres korespondencyjny: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaradz, 36-230 Domaradz 345,
  1. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie lub innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, ukończonych kursach i szkoleniach,
  2. oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
  3. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
 
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
 
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
 
  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaradzu, 36-230 Domaradz 345 reprezentowany przez Kierownika Panią Sabinę Lech e-mail: gops@domaradz.pl, tel. 13/4347041 wew. 40, 41
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: gops@domaradz.pl
  3. Dane osobowe pozyskiwane są i przetwarzane w takim zakresie, w jakim są niezbędne do przeprowadzenia procesu naboru oraz wyboru osoby realizującej usługi, a w przypadku pozytywnego zakończenia procesu naboru zawarcia umowy zlecenia.
  4. Podstawą przetwarzania danych osobowych osoby składającej ofertę jest § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO, art. 9 ust. 2 lit. a i g RODO, art. 10 RODO).
  5. Podanie danych w zakresie wynikającym przepisów prawa jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych obowiązkowych będzie odrzucenia oferty.
  6. Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym.
  7. Dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż do czasu przedawnienia roszczeń.
  8. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia (w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).
  9. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Decyzje w Pani/Pana sprawie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania, a także nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
 
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
 
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty można złożyć osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Domaradzu pokój nr. 2  lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaradzu , 36-230 Domaradz 345 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na realizatora specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi” w terminie – do 31.07.2025 roku.
 
Po dokonaniu weryfikacji złożonych dokumentów osoby spełniające wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną poinformowane o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
 
 
 
                                                                               Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
                                                                                                    w Domaradzu
 
                                                                                                     Sabina Lech
                                                                                                  
Podmiot publikującyURZĄD GMINY DOMARADZ
WytworzyłDomaradz Urząd Gminy - Domaradz2025-07-23
Publikujący Tomasz Bober - Admin 2025-07-23 12:24