Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję X sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 22 stycznia 2025r. (tj. środa ) o godz. 13.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w
okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej
sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami
oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
9. Informacja dot. sprawozdań z działalności Komisji Stałych Rady Gminy
Domaradz za rok 2024.
10. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok Uchwały Nr X.49.2025
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
13. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy
Dariusz Dudek