Deklaracja dostępności Strony Internetowej Gminy Domaradz
GminaDomaradz zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej BIP GMINY DOMARADZ
-
Data publikacji strony internetowej:
-
Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
-
- załączniki w postaci skanów dokumentów np w formacie .pdf, .jpg nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych
-
- brak opisu niektórych zdjęć lub ilustracji
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
-
Deklarację sporządzono dnia:
-
Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
-
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Tomasz Bober.
-
E-mail: tomek@domaradz.pl
-
Telefon: 134347041
Każdy ma prawo:
-
zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
-
wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
-
dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
-
wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
-
wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
-
Organ nadzorujący: Wójt Gminy Domaradz
-
Adres: 36-230 Domaradz 345
-
E-mail: gmina@domaradz.pl
-
Telefon: 134347041
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
1. Wejście główne do budynku nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych (podjazd).
2. W Urzędzie nie ma wind.
3. Wejścia do toalet i same toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.
4. W budynku Urzędu brak jest dostosowań takich jak pochylnie, platformy, informacja głosowa, pętle indukcyjne.
5. Przed budynkiem wydzielone miejsce parkingowe przeznaczone dla osób niepełnosprawnych.
6. Urząd dopuszcza prawo wstępu z psem asystującym.
7. Brak możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu lub online.