URZĄD GMINY w Domaradzu
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOMARADZ
Zapytanie ofertowe na usługę ubezpieczeniową
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 130 000 złotych,
prowadzone w formie przetargu na podstawie art. 70¹ i następnych
ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny
(t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1610, 1615), oraz Regulaminu udzielania zamówień publicznych o wartości nieprzekraczającej kwoty 130 000 zł netto (Zarz. Nr 120.58.2021 Wójta Gminy Domaradz
z dnia 01.12.2021).
 
 
Nazwa zamówienia:
 
„UBEZPIECZENIE MAJĄTKU I INNYCH INTERESÓW GMINY DOMARADZ”
 
z podziałem na następujące części:
 
Część I: ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Domaradz.
Część II: ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Gminy Domaradz.
Część III: ubezpieczenie członków Ochotniczych Straży Pożarnych Gminy Domaradz
 
 
 
Podmiot publikujący
WytworzyłStanisław Gierula - Sekretarz2023-11-03 00:00
Publikujący Tomasz Bober - Admin 2023-11-03 13:10
URZĄD GMINY w DomaradzuDomaradz 345, 36-230 Domaradz tel. (013) 4347041 email: gmina@domaradz.pl
Wygenerowano: 27 lipca 2024r. 21:26:03
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.