URZĄD GMINY w Domaradzu
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
TREŚĆ JEST ARCHIWALNA
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Domaradz”
Gmina Domaradz działając w oparciu o art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129, ze zm.) zaprasza do złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości szacunkowej nieprzekraczającej kwoty 130 000,00 zł na:
„Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Domaradz”
 
Nazwa i adres Zamawiającego
Gmina Domaradz
36-230 Domaradz 345
tel./fax.:  (13) 43 47 041
http://www.domaradz.pl , e-mail: gmina@domaradz.pl
Rodzaj zamówienia: Usługa / dostawa / robota budowlana
 
  1. Określenie przedmiotu zamówienia
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na usuwaniu i unieszkodliwianiu wyrobów zawierających azbest o ciężarze szacunkowym ok. 40,00 Mg z miejsc tymczasowego składowania od osób fizycznych z terenu Gminy Domaradz.
    2. W zakres zlecanych usług wchodzi:
  1. Odebranie płyt azbestowo – cementowych z miejsc tymczasowego składowania, załadunek na środek transportu, transport i przekazanie odpadów zawierających azbest na składowisko odpadów niebezpiecznych do utylizacji oraz wystawienie kart przekazania odpadów (szacunkowa ilość wyrobów to około 40,00 Mg)
  2. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wykaz nieruchomości, z których mają zostać odebrane płyty azbestowo – cementowe z miejsc tymczasowego składowania. Wykonawca skontaktuje się z każdym właścicielem nieruchomości w celu uzgodnienia terminu wykonania usługi.
  3. Wskazane wyżej ilości mogą ulec zmianie uwzględniając fakt, że podstawą do ich określenia są wnioski właścicieli nieruchomości. Przyjęto, że 1m2 waży 15 kg.
  4. Wykonawca zamówienia staje się posiadaczem i wytwórcą wszystkich odpadów niebezpiecznych powstałych w wyniku prowadzenia prac.
  5. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
  6. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji przedmiotu zamówienia.
  7. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będzie przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
  8. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
  9. Wykonawca dokona uporządkowania terenu po zakończeniu robót oraz wypłaci odszkodowanie z tytułu ewentualnych zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia usługi lub związanych z nimi.
  10. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu dowód unieszkodliwienia zebranych odpadów, tj. kartę przekazania odpadów wystawioną przez zarządzającego składowiskiem odpadów niebezpiecznych, potwierdzającą wagę odebranych wyrobów zawierających azbest oraz datę złożenia odpadów na składowisku.
  11. Zamawiający dokona protokolarnego odbioru wykonanych usług i dostarczonych dokumentów.
  12. Dokonanie zapłaty za wykonaną usługę nastąpi na podstawie ilości rzeczywiście unieszkodliwionych odpadów azbestowych oraz kwoty wyliczonej w formie iloczynu stawki łącznej (w PLN za 1 Mg) x ilość (w Mg).
  13. Wykonawca oświadcza, że przed podpisaniem umowy zapoznał się z wszystkimi warunkami, które są niezbędne do wykonania przez niego przedmiotu umowy bez konieczności ponoszenia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych kosztów.
  14. Realizacja zamówienia jest współfinansowana ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Rzeszowie.
  15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
  16. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
  17. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających.
 
UWAGA!!!
Zamawiający zastrzega, że ze względu na charakter usługi wielkości te mogą ulec zmianie. Zmianie może ulec zarówno ilość posesji, z których będą demontowane i/lub odbierane wyroby zawierające azbest, jak również ilości odpadów do demontażu i unieszkodliwienia wskazane wyżej.

 

  1. Termin wykonania zamówienia

Zamówienie będzie realizowane w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31.08.2022 r.

 

III.Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:  porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami

Szczegółowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia można uzyskać w siedzibie Zamawiającego -  w Urzędzie Gminy w Domaradzu 36-230 Domaradz 345, pok. Nr 19.
Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z oferentami są: Pani Katarzyna Wójcik i Pan Stanisław Gosztyła; kontakt w godz. 7,45 - 15,45 pod nr tel: 13/43-47-041 lub email: gmina@domaradz.pl.
 

IV.Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

  1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.
  2. Posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie
  3. Posiadają odpowiedni potencjał techniczny.
  4. Posiadają osoby zdolne do wykonania zamówienia
 

V.Wykaz wymaganych dokumentów dodatkowych dołączanych do oferty potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu

Oferta wykonawcy musi zawierać następujące dokumenty:
  1. Ofertę wykonawcy
  2. Klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych
  3. Kopia dokumentów potwierdzających uprawnienia do wykonywania działalności związanej z usuwaniem wyrobów zawierających azbest.
 

VI.Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:

  1. Przed obliczeniem ceny oferty Wykonawca dokładnie i szczegółowo powinien zapoznać się z opisem przedmiotu zamówienia. Cenę za wykonanie zamówienia Wykonawca przedstawi na załączonym formularzu ofertowym (Zał. Nr 1)
  2. Cena oferty musi być wyrażona w złotych polskich. Cena winna uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w przedmiocie zamówienia. Powinna zawierać także wszelkie koszty, niezbędne do wykonania zadania.
  3. W formularzu ofertowym należy podać cenę brutto za całość zamówienia oraz za 1 MG wyrobów azbestowych. Cenę oferty oraz należny podatek VAT należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
  4. Ceny podane w formularzu ofertowym są cenami stałymi i nie będą ulegać zmianie
    w czasie realizacji umowy, która zostanie zawarta w wyniku niniejszego postępowania
    o udzielenie zamówienia.
  5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek.
  6. Wszelkie upusty, rabaty winny zostać ujęte w obliczeniu ceny, tak, by wyliczona cena za realizację zamówienia była ceną ostateczną.
 
  1. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
  1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamówienia, Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą:
Cena oferty                 100
  1. Wykonawca oferujący wykonanie zamówienia za najniższą cenę otrzyma 100 pkt, a kolejni oferenci otrzymają ilość punktów wyliczoną w stosunku matematycznym:
C =  x 100,  gdzie:
C –      ilość punktów w kryterium,
Cmin najniższa cena w ofercie nie podlegającej odrzuceniu,
Cn    cena podana w ocenianej ofercie nie podlegającej odrzuceniu.
  1. Jeżeli zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego oferty dodatkowej. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
  2. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej
 
  1. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
  1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym załączonym do niniejszego zapytania ofertowego. Oferta winna być podpisana przez właściwą reprezentację ze strony Wykonawcy, zgodną z dokumentem rejestrowym.
  2. Do oferty należy załączyć wszelkie wymagane dokumenty.
  3. Ofertę należy złożyć do dnia 20.06.2022 r. do godziny 10,00  w siedzibie Zamawiającego. Ofertę należy złożyć w  zamkniętej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę i adres Zamawiającego, nazwę i adres Wykonawcy oraz napis:
Oferta do zapytania ofertowego na:
Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Domaradz
Nie otwierać przed 20.06.2022 r. do godz. 10,15
  1. Oferta otrzymana przez zamawiającego po w/w terminie nie będzie otwierana.
  2. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
  3. Wykonawca może złożyć w prowadzonym postępowaniu wyłącznie jedną ofertę.
  4. Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby podpisującej ofertę.
  5. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę przed upływem terminu do jej składania
  6. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.06.2022 r. o godz.10,15 w pok. Nr19 w Urzędzie Gminy Domaradz, 36-230 Domaradz 345.
  7. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
 
  1. Wadium.
Zamawiający odstąpił od wniesienia wadium.
 
  1. Unieważnienie postępowania
    1. Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
      1. Nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu.
      2. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
      3. Wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia przedmiotowego zapytania ofertowego bez podania przyczyny na każdym jego etapie
 
  1. Informacja o wyborze oferty najkorzystniejszej oferty:
    1. Po otwarciu ofert Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców o złożonych ofertach.
    2. Po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o dokonanym wyborze.
    3. Postępowanie kończy się podpisaniem umowy w terminie do 5 dni roboczych od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.
    4. Jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownej oceny.
    5. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
powrot
Podmiot publikującyUrząd Gminy Domaradz
WytworzyłKatarzyna Wójcik - inspektor2022-06-06
Publikujący Tomasz Bober - Admin 2022-06-06 15:26
Modyfikacja Tomasz Bober - Admin 2022-06-23 07:50
URZĄD GMINY w DomaradzuDomaradz 345, 36-230 Domaradz tel. (013) 4347041 email: gmina@domaradz.pl
Wygenerowano: 11 sierpnia 2025r. 14:55:46
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.