URZĄD GMINY w Domaradzu
bip.gov.pl

wyszukiwarka zaawansowana
Informacja o sposobie przyjmowania i załatwiania spraw

 

Podstawowym aktem prawnym określającym tryb przyjmowania i załatwiania spraw przez organy administracji publicznej jest ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2024 r. poz. 572).

Sposób przyjmowania i załatwiania spraw dotyczących skarg i wniosków reguluje dodatkowo Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków (Dz.U. z 2002 r. Nr 5 poz. 46).

Sprawy osób realizujących prawo dostępu do informacji publicznej rozpatrywane są zgodnie z przepisami ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2022, poz. 902 ).

Sprawy są przyjmowane i rozpatrywane od poniedziałku do piątku w godz. od 7:45 do 15:45 (pok. nr 2, pok. nr 17 w budynku Urzędu Gminy Domaradz).

 

powrot
Podmiot publikującyGOPS Domaradz
WytworzyłTeresa Duplaga2015-03-16
Publikujący Teresa Duplaga - GOPS 2025-01-29 16:24
Modyfikacja Teresa Duplaga - GOPS 2025-01-30 12:45
URZĄD GMINY w DomaradzuDomaradz 345, 36-230 Domaradz tel. (013) 4347041 email: gmina@domaradz.pl
Wygenerowano: 22 lutego 2025r. 10:30:18
[ X ]
Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.