Jesteś tutaj:
OGŁOSZENIE O NABORZE NA REALIZATORA SPECJALISTYCZNYCH USŁUG OPIEKUŃCZYCH DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaradzu , 36-230 Domaradz 345
OKREŚLENIE STANOWISKA, WARUNKI PRACY:
- forma zatrudnienia: umowa zlecenie
- przewidywany okres zatrudnienia – od 01.08.2025 r. do 31.12.2025 r.
- wykonywanie pracy na terenie gminy Domaradz
KWALIFIKACJE OSÓB ŚWIADCZĄCYCH SPECJALISTYCZNE USŁUGI OPIEKUŃCZE DLA OSÓB Z ZABURZENIAMI PSYCHICZNYMI
Kwalifikacje realizatorów powinny być odpowiednie do rodzaju zaburzeń psychicznych klientów, ich potrzeb oraz zakresu i rodzaju usług. Zgodnie z § 3 ust. 1 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych specjalistyczne usługi opiekuńcze powinny być świadczone przez osoby posiadające kwalifikacje do wykonywania zawodu:
- pracownika socjalnego,
- psychologa,
- pedagoga,
- logopedy,
- terapeuty zajęciowego,
- pielęgniarki,
- asystenta osoby niepełnosprawnej,
- opiekunki środowiskowej,
- specjalisty w zakresie rehabilitacji medycznej, fizjoterapeuty lub innego zawodu dającego wiedzę i umiejętności pozwalające świadczyć określone usługi specjalistyczne.
Ponadto kandydat na realizatora specjalistycznych usług opiekuńczych musi legitymować się co najmniej trzymiesięcznym doświadczeniem zawodowym w pracy z osobami z zaburzeniami psychicznymi zdobytym w jednej z następujących instytucji, wskazanych w § 3 ust. 2 ww. rozporządzenia:
- szpitalu psychiatrycznym,
- jednostce organizacyjnej pomocy społecznej dla osób z zaburzeniami psychicznymi,
- placówce terapii lub placówce oświatowej do której uczęszczają dzieci z zaburzeniami rozwoju lub upośledzeniem umysłowym, 4. ośrodku terapeutyczno-edukacyjno-wychowawczym,
6.innej jednostce niż wymienione powyżej świadczącej specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi.
Powyższe doświadczenie zawodowe nie może być zastąpione nawet półrocznym kursem w zakresie świadczenia specjalistycznych usług opiekuńczych ani praktyką odbywaną w trakcie studiów.
Wymagania dodatkowe:
- kreatywność, empatia, zaangażowanie,
- dokładność, obowiązkowość, odpowiedzialność , samodzielność,
- wysoka kultura osobista i dobra komunikatywność interpersonalna,
- umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnie,
- umiejętność dobrej organizacji pracy,
- umiejętność działania w sytuacjach stresowych i pod presją czasu,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych w celach prawidłowego wsparcia rodzin przeżywających trudności,
- prawo jazdy kat. „B” i posiadanie własnego środka transportu.
ZAKRES WYKONYWANYCH ZADAŃ NA STANOWISKU:
Zakres specjalistycznych usług opiekuńczych obejmuje:
1. uczenie i rozwijanie umiejętności niezbędnych do samodzielnego życia, w tym:
- a) kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych i umiejętności społecznego funkcjonowania,
- b). interwencję i pomoc w życiu w rodzinie,
- c). kształtowanie umiejętności zaspokajania podstawowych potrzeb życiowych,
- d). prowadzenie treningów umiejętności samoobsługi,
- e). nauka i rozwijanie mowy,
g) zabawa
WYMAGANE DOKUMENTY POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WYMOGÓW NA STANOWISKO, KTÓREGO OGŁOSZENIE DOTYCZY:
- list motywacyjny,
- CV z przebiegiem nauki i zatrudnienia wraz z oświadczeniem o treści „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, w zakresie szerszym niż wynika to z obowiązujących przepisów prawa, dla celów związanych z naborem na realizatora specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi (zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO)
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie lub innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach, ukończonych kursach i szkoleniach,
- oświadczenie, że kandydat posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Domaradzu, 36-230 Domaradz 345 reprezentowany przez Kierownika Panią Sabinę Lech e-mail: gops@domaradz.pl, tel. 13/4347041 wew. 40, 41
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych nadzorującego prawidłowość przetwarzania danych osobowych, z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail: gops@domaradz.pl
- Dane osobowe pozyskiwane są i przetwarzane w takim zakresie, w jakim są niezbędne do przeprowadzenia procesu naboru oraz wyboru osoby realizującej usługi, a w przypadku pozytywnego zakończenia procesu naboru zawarcia umowy zlecenia.
- Podstawą przetwarzania danych osobowych osoby składającej ofertę jest § 3 rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005 r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych (art. 6 ust. 1 lit. a i c RODO, art. 9 ust. 2 lit. a i g RODO, art. 10 RODO).
- Podanie danych w zakresie wynikającym przepisów prawa jest obowiązkowe, w pozostałym zakresie jest dobrowolne. Konsekwencją niepodania danych obowiązkowych będzie odrzucenia oferty.
- Dane nie będą udostępniane podmiotom zewnętrznym.
- Dane osobowe będą przechowywane nie dłużej niż do czasu przedawnienia roszczeń.
- Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia (w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody), ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie (w zakresie, w jakim przetwarzanie odbywa się na podstawie zgody).
- Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Decyzje w Pani/Pana sprawie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania, a także nie będą przekazywane do państw trzecich oraz organizacji międzynarodowych.
MIEJSCE I TERMIN ZŁOŻENIA DOKUMENTÓW:
Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty można złożyć osobiście w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Domaradzu pokój nr. 2 lub przesłać na adres Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Domaradzu , 36-230 Domaradz 345 w zamkniętej kopercie z dopiskiem „nabór na realizatora specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi” w terminie – do 31.07.2025 roku.
Po dokonaniu weryfikacji złożonych dokumentów osoby spełniające wymagania określone w ogłoszeniu o naborze zostaną poinformowane o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Domaradzu
Sabina Lech







![[ X ]](/Layout/close-img.png)