1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy
9. Analiza oświadczeń majątkowych za 2020 rok
10. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) określenia wysokości stawek podatku od nieruchomości (XXXI.188.2021)
b) określenia wysokości stawek podatku od środków transportowych(XXXI.189.2021)
c) pokrycia części kosztów gospodarowania odpadami komunalnymi z dochodów własnych niepochodzących z pobranej opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi w 2021 r. (XXXI.190.2021)
d) zmian w uchwale budżetowej na 2021 rok (XXXI.191.2021)
e) zaciągnięcia zobowiązania finansowego ponad kwotę wydatków określoną w budżecie gminy na 2021 r. (XXXI.192.2021)
f) przyjęcia „Programu współpracy Gminy Domaradz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami uprawnionymi, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie na rok 2022” (XXXI.193.2021)
g) przejęcia przez Gminę Domaradz i zaliczenia do kategorii dróg gminnych, po wybudowaniu nowych dróg publicznych znajdujących się w pasie drogowym drogi ekspresowej S19 w miejscowości Domaradz (XXXI.194.2021)
11. Interpelacje i zapytania radnych.
12. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
13. Wolne wnioski i informacje.
14. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
15. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy
Stefan Wolanin