Zawiadomienie o sesji w dniu 12 sierpnia 2022 r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r poz.559 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XLI sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 12 sierpnia 2022r. (tj. piątek) o godz. 12.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji 2. Stwierdzenie prawomocności obrad. 3. Ustalenie porządku obrad. 4. Powołanie Komisji wnioskowej. 5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji. 8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy 9. Przyjęcie oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2021 10. Ocena działalności jednostek organizacyjnych (GOK, GOPS) 11. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie: a) zmian w uchwale budżetowej na rok 2022 projekt Uchwały (Nr XLI.248.2022) b) określenia średniej ceny jednostki paliwa w Gminie Domaradz projekt Uchwały (Nr XLI.249.2022) c) określenia tygodniowego obowiązkowego wymiaru godzin zajęć pedagogów, pedagogów specjalnych, psychologów, logopedów, terapeutów pedagogicznych i doradców zawodowych zatrudnionych w przedszkolach i szkołach prowadzonych przez Gminę Domaradz projekt Uchwały (Nr XLI.250.2022) d) określenia zasad i trybu udzielania dotacji celowej z budżetu gminy w zakresie dofinansowania budowy studni wierconych na potrzeby budynków mieszkalnych na terenie Gminy Domaradz projekt Uchwały (Nr XLI.251.2022) 12. Interpelacje i zapytania radnych. 13. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach. 14. Wolne wnioski i informacje. 15. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji. 16. Zamknięcie sesji. Przewodniczący Rady Gminy Stefan wolanin