Zawiadomienie o sesji w dniu 29 września 2022 r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2022 r poz.559 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XLIII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 29 września 2022r. (tj. czwartek) o godz. 14.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji 2. Stwierdzenie prawomocności obrad. 3. Ustalenie porządku obrad. 4. Powołanie Komisji wnioskowej. 5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji. 8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy 9. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie: a) zmian w uchwale budżetowej na 2022 rok projekt Uchwały (Nr XLIII.259.2022) b) wyrażenia zgody na bezpłatne nabycie nieruchomości (Nr XLIII.260.2022) 10. Interpelacje i zapytania radnych. 11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach. 12. Wolne wnioski i informacje. 13. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji. 14. Zamknięcie sesji. Przewodniczący Rady Gminy Stefan Wolanin