1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z ostatniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta Gminy z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami, oraz działaniach inwestycyjnych gminy.
9. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcia stanowiska w sprawie;
a) zmian w uchwale budżetowej na rok 2023 (projekt uchwały Nr XLVII. 292.2023).
b) zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Domaradz (projekt uchwały Nr XLVII.293.2023)
c) ustalenia stawki za 1 km przebiegu pojazdu uwzględnianej przy obliczaniu zwrotu rodzicom kosztów przewozu dzieci, młodzieży, uczniów oraz rodziców (projekt uchwały Nr. XLVII.294.2023).
10. Interpelacje i zapytania radnych.
11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
12. Wolne wnioski i informacje.
13. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
14. Zamknięcie sesji.