Zawiadomienie o sesji w dniu 23 maja 2024 r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 906) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję II sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 23 maja 2024r. (tj. czwartek) o godz. 13.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji 2. Stwierdzenie prawomocności obrad. 3. Ustalenie porządku obrad. 4. Powołanie Komisji wnioskowej. 5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji. 6.Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie międzysesyjnym. 7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji. 8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz działaniach inwestycyjnych Gminy 9.Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie: a) powołania Komisji Rewizyjnej Uchwała Nr II.3.2024 b) powołania Komisji Skarg, Wniosków i Petycji Uchwała Nr II.4.2024 c) powołania stałych Komisji Rady Gminy Domaradz: - Budżetu - Bezpieczeństwa Publicznego i Administracji - Oświaty, Kultury, Zdrowia i Opieki Społecznej Uchwała Nr II.5.2024 d) wyznaczenia przedstawiciela do Zgromadzenia Związku Powiatowo-Gminnego „Partnerstwa Gmin i Powiatu Brzozowskiego”. Uchwała Nr II.6.2024 e) ustalenia wynagrodzenia Wójta Gminy Domaradz Uchwała Nr II.7.2024 f) zmian w uchwale budżetowej na 2024 rok Uchwała Nr II.8.2024 10. Interpelacje i zapytania radnych. 11. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach. 12. Wolne wnioski i informacje. 13. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji. 14. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy Dariusz Dudek







![[ X ]](/Layout/close-img.png)