Zawiadomienie o sesji w dniu 7 kwietnia 2025 r.
Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję XIII sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 7 kwietnia 2025r. (tj. poniedziałek) o godz. 13.30 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w
okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz
działaniach inwestycyjnych Gminy
8. Sprawozdanie z działalności kulturalnej - ocena pracy Gminnego
Ośrodka Kultury w Domaradzu za rok 2024.
9. Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej za
rok 2024.
10. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
10.1 uzgodnienia zabiegów pielęgnacyjnych dla lipy drobnolistnej
uznanej za pomnik przyrody projekt Uchwały Nr XIII.59.2025
10.2 wyrażenia zgody na sprzedaż użytkownikowi wieczystemu w trybie
bezprzetargowym prawa własności nieruchomości gruntowej
projekt Uchwały Nr XIII.60.2025
10.3 trybu udzielania i rozliczania dotacji dla szkół, przedszkoli,
oddziałów przedszkolnych szkół podstawowych i innych form wychowania
przedszkolnego prowadzonych na terenie Gminy Domaradz oraz trybu
przeprowadzania kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystywania
projekt Uchwały Nr XIII.61.2025
10.4 zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok projekt Uchwały Nr
XIII.62.2025
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
13. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy
Dariusz Dudek







![[ X ]](/Layout/close-img.png)