Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 906) oraz § 21 ust. 3 Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca 2014r.) zwołuję V sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 26 września 2024r. (tj. czwartek) o godz. 13.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w Sali Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6.Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie
międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz
działaniach inwestycyjnych Gminy
9.Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) udzielenia pomocy finansowej dla Powiatu Brzozowskiego projekt
Uchwały Nr V.26.2024
b) udzielenia pomocy finansowej dla Gminy Stronie Śląskie z
przeznaczeniem na usuwanie skutków powodzi projekt Uchwały Nr V.27.2024
c) zmian w uchwale budżetowej na 2024 rok projekt Uchwały Nr
V.28.2024
d) rozpatrzenia skargi na Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy
Społecznej projekt Uchwały Nr V.29.2024
10. Wolne wnioski i informacje.
11. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
12. Zamknięcie sesji.
Przewodniczący Rady Gminy
Dariusz Dudek