Na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie
gminnym (Dz. U. z 2024r. poz. 1465 z późn. zm.) oraz § 21 ust. 3
Statutu Gminy Domaradz (Uchwała Nr XXXVII/260/2014 z dnia 27 czerwca
2014r.) zwołuję IX sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 30 grudnia 2024r.
(tj. poniedziałek ) o godz. 11.00 w Urzędzie Gminy w Domaradzu w sali
Nr 3 z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
3. Ustalenie porządku obrad.
4. Powołanie Komisji wnioskowej.
5. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
6. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w
okresie międzysesyjnym.
7. Informacja Wójta z realizacji uchwał i wniosków z poprzedniej sesji.
8. Informacja o pracy Wójta Gminy Domaradz w okresie między sesjami oraz
działaniach inwestycyjnych Gminy
9. Rozpatrzenie projektu budżetu gminy na 2025 rok
1) Odczytanie projektu uchwały budżetowej na 2025 rok wraz z
uzasadnieniem,
2) Przedstawienie opinii Komisji Stałych Rady Gminy i opinii Komisji
Budżetu oraz wniosków radnych,
3) Odczytanie opinii RIO w sprawie projektu uchwały budżetowej,
4) Odczytanie stanowiska Wójta w sprawie opinii składu orzekającego
Regionalnej Izby Obrachunkowej i stanowiska Wójta do opinii Komisji
stałych Rady Gminy.
5) Dyskusja nad projektem uchwały budżetowej
6) Głosowanie nad projektem uchwały budżetowej - Uchwała Nr IX.44.2024
10. Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie:
a) uchwalenia wieloletniej prognozy finansowej Gminy Domaradz Uchwała
Nr IX.45.2024
b) zmian w uchwale budżetowej na 2024 rok Uchwały Nr IX.46.2024
c) przyjęcia planów pracy komisji stałych Rady Gminy Domaradz na 2025
rok
Uchwała Nr IX.47.2024
d) planu pracy Rady Gminy Domaradz na 2025 rok Uchwała Nr IX. 48.2024
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
13. Zamknięcie sesji.
Informuję, że projekty Uchwał zostaną dostarczone na 7 dni przed
obradami Sesji
Przewodniczący Rady Gminy
Dariusz Dudek