Uchwała Nr VIII/57/07
Rady Gminy Domaradz
z dnia 17 maja 2007 r.
w sprawie ustalenia zasad naliczania diet oraz zwrot kosztów podróży
służbowej dla przewodniczących organu wykonawczego jednostki
pomocniczej.
Na podstawie art. 37 lit.b ustawy z dnia 8 marca 1990 r.
o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591
z późn. zm.)
Rada Gminy u c h w a l a
co następuje :
§ 1
Ustala się zasady naliczania diet oraz zwrot kosztów podróży dla przewodniczących organu wykonawczego jednostki pomocniczej :
1. miesięcznie 25 % minimalnego wygrodzenia ustalonego zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę /Dz.U Nr 200, poz. 1679 z późń zm./
2. 10 % minimalnego wynagrodzenia ustalonego zgodnie z ustawą z dnia 10 października 2002 r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę /Dz.U Nr 200, poz. 1679 z późń zm./ za udział w sesji Rady Gminy
3. zwrot kosztów podróży służbowej na zasadach określonych Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie wysokości oraz warunków ustalania należności przysługujących pracownikowi zatrudnionemu w państwowej lub samorządowej jednostce sfery budżetowej z tytułu podróży służbowej na obszarze kraju.
§ 2
Wykonanie uchwały powierza się Wójtowi Gminy.
§ 3
Traci moc własna Uchwała Nr XX/108/96 z dnia 30 grudnia 1996 r. w sprawie ustalenia zasad naliczania diet oraz zwrot kosztów podróży służbowej dla przewodniczących organu wykonawczego jednostki pomocniczej
§ 4
Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.