Na podstawie art. 20 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz § 28 pkt.3 Statutu
Gminy Domaradz (Uchwała Nr VI/41/03 z dnia 28 kwietnia 2003 r. )zwołuję sesję Rady Gminy Domaradz na dzień 29 grudnia 2008r.(poniedziałek)o godz. 1300 w Domu Strażaka w Domaradzu z następującym porządkiem obrad:
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
-
Ustalenie porządku obrad.
-
Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
5. Powołanie Komisji wnioskowej.
6.Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych
w okresie międzysesyjnym.
7. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie międzysesyjnym,
zwłaszcza z wykonania uchwał Rady oraz wniosków .
8.Rozpatrzenie projektów uchwał lub zajęcie stanowiska w sprawie :
1/ uchylenia Uchwały Nr XIV/98/08 z dnia 08 lutego 2008 r.
w sprawie udzielenia pomocy finansowej Samorządowi Województwa
Podkarpackiego na realizację zadania publicznego
2/ uchylenia Uchwały Nr XIV/99/08 z dnia 08 lutego 2008 r.
w sprawie udzielenia pomocy finansowej dla powiatu Brzozowskiego
3/ ustalenia wykazu wydatków budżetu Gminy Domaradz, które nie
wygasają z końcem 2008 r., łącznie z planem finansowym tych
wydatków
4/ zmian w budżecie Gminy
9. Interpelacje i zapytania radnych.
10. Odpowiedzi na interpelacje zgłoszone na poprzednich sesjach.
11. Wolne wnioski i informacje.
12. Przyjęcie wypracowanych wniosków z sesji.
13. Zamknięcie sesji.